Saturday, January 3, 2009

Timbul Blog Adibah Ahmed pula menghina Islam Dan Rasulullah S.A.W



Blog Adibah ahmad baru ditutup tiba-tiba ada pulak ada pelampau baru yang menghina islam namanya lebih kurang Tetapi ada sedikit ejaan tertukar daripada adibah ahmad menjadi adibahahmed.
Matlamat blog ni juga sama dengan menghina islam.Belum lagi selesai kes Adibah Ahmad yang dicuri identitinya oleh seorang penyangak Islamfobia,dan mewujudkan nama adibahahmed Blog ini seperti mahu mencabar ketuanan Islam dan juga Kesucian Nama baik Nabi Muhammad sebagai Ketua Rasul dan Nabi segala manusia di atas muka bumi.

Diharap dapat siar dan dedahkan agar tindakan tegas dapat diambil dengan seberapa segera.Gerakan mereka ini sangat bahaya kerana ia didalangi orang yang kuat networknya.Wahai semua orang Islam, marilah sama-sama kita mengutuk tindakan ini, kita sama-sama membantu pihak berkuasa supaya mereka yang terlibat ini segera dibawa kemuka pengadilan.

Biarlah insan bernama Muhammad S.A.W itu tidak pernah kita jumpa tetapi dek kerana baginda adalah insan yang amat kita sayangi maka wajiblah kita mempertahankannya.

Tunjukkanlah rasa sayang anda kepada baginda. Kita serang mereka yang cuba memburukan baginda.

Kita kena usaha agar ia disekat dan dicari dalang di belakangnya.
Tidak ada beza kandungan blog ini yang mempunyai modus operandi yang sama dengan blog terdahulu. Saya kira orang ini memang menghidapi penyakit mental yang serius kerana berterusan menghina Rasulullah s.a.w..

Islam dan junjungan besar Nabi Muhammad perlu dipertahankan oleh kita semua kepada blogger sekalian mari la kita flat blog ni supaya ditutup oleh pihak blogspot..

ALLAHUKBAR!ALLAHUKBAR!ALLAHUKBAR!




URL http://adibahahmed.blogspot.com/

1 comment:

Anonymous said...

Freedom of speech...Freedom of choosing your religion...